Kerstproject 2022

Het is nog heel ver weg, maar het kerstprojectkoor van Stichting IJsselwijs gaat echt van start.

Samen zingen in het Kerstprojectkoor zal dit jaar als een warm bad voelen. We zingen allemaal songs die te maken hebben met de gezelligheid en warmte die we met Kerst allemaal zo nodig hebben. Fantastische songs die te maken hebben met familie, vriendschap, liefde, samen zijn want dat hebben we allemaal toch echt wel gemist. We werken in 8 repetities toe aan een kerstconcert in de kerk te Gorssel op zondagmiddag 11 december.

Het doel van het Kerstproject is vooral om gewoon gezellig met elkaar te zingen. We rekenen op een koor van ca. 50 deelnemers.

We repeteren 8 maandagavonden van 20.00 tot 22.00 uur in het Kerkgebouw te Gorssel

De nummers worden allemaal per stemgroep ingezongen (sopraan, mezzo, alt, bas/tenor)

Ook nodigen we mensen uit die naar Nederland hebben moeten vluchten omdat ze in hun thuisland niet meer veilig zijn. Mensen die graag zouden willen zingen of wellicht ooit op een koor zaten en nu het samen zingen missen. We geven ze graag de gelegenheid om aan te schuiven en mee te zingen. Mocht je mensen in je omgeving weten die hiervoor in aanmerking zouden willen komen, laat ons dat dan zeker weten. We nodigen ze graag uit om kosteloos mee te doen.

Data 2022:

maandag 03-10-31 oktober
maandag 7-14-21-28 november
vrijdag 9 december
Het Kerstconcert is op zondagmiddag 11 december

Kort samengevat:

Locatie: Kerkgebouw in Gorssel
Tijd repetities: maandagavond van 20.00 tot 22.00 uur
Kosten deelname: € 70,- (inclusief bladmuziek en mp3 oefenbestanden)

Annulering

Heb je je opgegeven voor het Kerstprojectkoor maar lukt het je toch niet om mee te doen? Tot 2 maanden voor aanvang krijg je bij annulering de deelnamekosten terug, met inhouding van €5,- administratiekosten. Bij annulering binnen vier weken voor aanvang van het projectkoor wordt €20,- aan annuleringskosten ingehouden en bij annulering binnen twee weken voor aanvang wordt €40,- ingehouden op het totaalbedrag. 1 week voor aanvang van het projectkoor is restitutie na annulering niet meer mogelijk.

Stichting IJsselwijs volgt de richtlijnen die het RIVM heeft opgesteld en past zich aan aan de aanbevelingen die op dat moment gelden. Mochten wij vóór de startdatum van een Kerstprojectkoor moeten beslissen dat het niet door kan gaan i.v.m. RIVM-maatregelen, dan krijgt u het inschrijfgeld terug, met aftrek van de gemaakte kosten . Denk aan zaalhuur, bladmuziek, ingezongen mp3.

(voor- en achternaam)
(adres en huisnummer)