Koorproject TOP 2000

Dit jaar staat er iets groots te gebeuren! Met Stichting IJsselwijs gaan we een magisch project neerzetten. En het thema? Dat is niets minder dan de TOP 2000.

Stel je voor: al die onvergetelijke hits, de klassiekers die je keer op keer weer raken. We zijn momenteel volop bezig met het selecteren en arrangeren van de nummers. En hoewel we je nu nog niet kunnen vertellen welke precies de revue zullen passeren, beloven we je een mix die van Engels naar Nederlands gaat en van uptempo knallers tot ontroerende ballads.

Of je nu een liefhebber bent van rock, pop, soul of Nederlandstalig, er zit gegarandeerd iets tussen dat jouw hart sneller laat kloppen. Kortom, een muzikale reis waarbij er voor ieder wat wils is. Dus zet het alvast in je agenda en bereid je voor op een muzikaal feest dat je niet mag missen!

We gaan oefenen op 8 vrijdagavonden in september, oktober en november in Dorpshuus Hoeflo in Harfsen van 19.30-21.30 uur. Op 1 november is dan de generale in de grote zaal van Hoeflo, welke op 3 november omgetoverd gaat worden tot een echte top 2000 café en gaan we met elkaar knallen tijdens (waarschijnlijk) 2 concerten. Natuurlijk wordt er wel van je verwacht dat je thuis ook zelf flink gaat studeren, maar met de ingezongen oefenbestanden van onze topdirigent Julliette Dumoré is dat geen probleem.

Dus wat houd je vrij in je agenda:

• 6-13-20-27 september
  • 4-11-18 oktober
  • 1 november Generale
  • 3 november Uitvoering

Denk je nou: Hier heb ik zin in, hier wil ik bij zijn, geef je dan snel op, want vol is vol. Per stemgroep hanteren we een maximum aantal deelnemers. De openbare inschrijving is gestart op 24 april ’24.

Kosten: 95 euro voor 8 oefenavonden, de generale repetitie en 2 concerten. Inclusief koffie/thee op de vrijdagavonden.

We verwachten dat je alle repetities aanwezig bent en zeker op de generale!

Zing je in het lager register, dan kun je aangeven dat je met de mannenpartij meezingt.

Geef je nu snel op via onderstaand formulier;