Sing It

Kun je van zingen geen genoeg krijgen? Of denk juist dat je helemaal niet kan zingen? Zing dan toch gewoon lekker mee met ons inloopkoor “Sing it”. Het zangevenement is laagdrempelig, ontspannen en vooral ontzettend leuk!

Meestal op de laatste maandag van de maand organiseren wij een inloopkoor ergens in de gemeente Lochem, Zutphen en Deventer ligt in ons vizier.

Sing It is een maandelijks zangevenement, dat op de laatste maandag van de maand (tenzij anders vermeldt) wordt georganiseerd door Stichting IJsselwijs. Juliette Dumoré begeleidt de Sing It. Ze is een zeer ervaren dirigent, pianist en zangcoach, die met humor en vakkennis het inloopkoor binnen no time aan het zingen heeft. Ze heeft de zangmethodiek “6 koorkleuren” ontwikkeld, waarin een koor gemakkelijk en snel van koorklank kan omschakelen. Tijdens de Sing It krijg je zangtips, waardoor je gemakkelijker  en misschien wel veel uitbundiger kan zingen dan je ooit dacht! Het zingen zal in elk geval je lichaam en ademhaling activeren, waardoor je veel energie opdoet. Een zanger bij de vorige Sing it vertelde na afloop dat ze genoeg vitamine Z (zang) had opgedaan om een hele maand blij te zijn!

Een Sing it zonder zangers is onmogelijk, dus we nodigen je van harte uit om je vrienden, buren, ouders, je mede koorleden, je kinderen of je lieve grootouders mee te nemen, want dan wordt het weer een gezellig samenzingfestijn.

Wanneer?

Sing it

Wanneer:          Maandag 29 april ’24
Waar:                 Dorpshuus Hoeflo, Hulstweg 4-6, Harfsen
Thema: Freedom

Wanneer:          Maandag 27 mei ’24
Waar:                 Ons Huis, Dorpsstraat 37 in Almen
Thema: volgt

Wanneer:          Maandag 24 juni ’24, de zgn Klapstoelsessie
Waar:                 In de Tuin bij Broekstraat 4 in Harfsen
Thema: volgt
TIP: Neem je eigen stoel mee

Aanmelden is niet noodzakelijk en men kan voor aanvang pinnen of cash betalen.