Onze projecten

Sing it – inloopkoor

Kun je van zingen geen genoeg krijgen? Of denk juist dat je helemaal niet kan zingen? Zing dan toch gewoon lekker mee met ons inloopkoor “Sing it”. Het zangevenement is laagdrempelig, ontspannen en vooral ontzettend leuk! Er komen de mooiste nummers voorbij, denk hierbij aan de nummers Hallelujah van Leonard Cohen, You raise me up van Josh Groban. Of wat dacht je van We’ll meet again van Vera Lynn. Allemaal heerlijke nummers.

Sing It is een maandelijks zangevenement, dat op de laatste maandag van de maand wordt georganiseerd door Stichting IJsselwijs. Juliette Dumoré begeleidt de Sing It. Ze is een zeer ervaren dirigent, pianist en zangcoach, die met humor en vakkennis het inloopkoor binnen no time aan het zingen heeft. Ze heeft de zangmethodiek “6 koorkleuren” ontwikkeld, waarin een koor gemakkelijk en snel van koorklank kan omschakelen. Tijdens de Sing It krijg je zangtips, waardoor je gemakkelijker  en misschien wel veel uitbundiger kan zingen dan je ooit dacht! Het zingen zal in elk geval je lichaam en ademhaling activeren, waardoor je veel energie opdoet. Een zanger bij de vorige Sing it vertelde na afloop dat ze genoeg vitamine Z (zang J) had opgedaan om een hele maand blij te zijn!

Een Sing it zonder zangers is onmogelijk, dus we nodigen je van harte uit om je vrienden, buren, ouders, je mede koorleden, je kinderen of je lieve grootouders mee te nemen, want dan wordt het weer een gezellig samenzangfestijn.

Meer info via deze link

Openlucht project aan de IJssel

Wij zoeken zangers, dansers en acteurs die mee willen werken aan een fantastisch en niet te evenaren openluchtproject. Er zal van te voren geoefend moeten worden. Er zullen bijeenkomsten zijn en wij hopen dit te realiseren in 2024. Meer informatie volgt, maar wil je op de hoogte gehouden worden? Geef je dan alvast op.

meezingtheater

Van zingen wordt je blij en zingen is gezond.
Dus neem plaats in ons theater en je wordt geanimeerd door onze speciale host en zing mee met de klassiekers.
Teksten staan groot geprojecteerd. Het gaat een heus feest worden.

Het project willen wij t.z.t. gaan lanceren
Wil je er nu al bij zijn? Neem dan contact met ons.